فروشگاه تخصصی مجازی الکترونیک
فروشگاه تخصصی مجازی الکترونیک

فروشگاه تخصصی مجازی الکترونیک

پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع پیغمبر و آموزگاری نمونه

پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع پیغمبر و آموزگاری نمونه

دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع پیغمبر و آموزگاری نمونه


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم11429 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع پیغمبر و آموزگاری نمونه جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

یک روز مـربی در کلاس های تابسـتانی به بچه ها گفت: ان شـاءالله در سال تحصـیلی آینده هر کدام از شمـاها یک درج? تحصـیلی بالاتر خواهیـد رفت. یعـنی
سـومـی ها به کلاس چنـدم می روند؟ چهـارمی ها؟ پنجـمی ها؟
چه اشـکالی دارد در سـال آینـده کـلاس سـومـی ها از سـال اول ابتـدایی،
چهـارمی ها از دوّم و پنجمـی ها از سـوم ابتدایی، درسـشان را آغاز کنند؟
همـه اعتـراض کردند، آقـا مـگر
می شود؟ ما که آن درسها را یاد گرفته ایم،
به درس های جدیدتر نیـاز داریم. مربی از این فرصت استـفاده کرده،
گفت: در دنیا هم که مدرسه زندگی است انسانها رشد می کنند. معلوم
است انسانهای اولیه نمی توانستند مانند انسانهای امروزی بیندیشند.

 

 

 

فهرست مطالب
آیا می توانید نام آن پنج پیامبر را به همراه کتاب آسمانی آنها، نام ببرید؟
پیـغـمبر خــوب مــا

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پ

پاورپوینت کتاب و درس طراحی شبکه های جمع آوری فاضلاب شهری

پاورپوینت کتاب و درس طراحی شبکه های جمع آوری فاضلاب شهری

دانلود پاورپوینت کتاب و درس طراحی شبکه های جمع آوری فاضلاب شهری


مشخصات فایل
تعداد صفحات114
حجم805 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمهندسی آب

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کتاب و درس طراحی شبکه های جمع آوری فاضلاب شهری جهت رشته مهندسی آب در قالب 114 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

پساب، چرک‌آب یا فاضلاب به بازمانده‌ها و دورریزی‌های عمدتاً مایع محلی، شهری یا صنعتی گفته می‌شود. شیوه گردآوری و دورریزی آن در هر منطقه، بسته به آگاهی محلی نسبت به محیط زیست فرق می‌کند. سیستم‌های فاضلاب برای جمع‌آوری آب‌های سطحی یا فاضلاب‌های صنعتی در مجتمع‌های بزرگ صنعتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چون نفوذ سیالات به عمق خاک می‌تواند ضربه جبران‌ناپذیری را به پایه‌ها و تاسسیات زیر زمینی وارد نماید.

 

 

 

فاضلاب شهری معمولاً فاضلاب ترکیبی یا فاضلاب بهداشتی را حمل کرده و آن را در یک تصفیه خانه، تصفیه می‌کند. فاضلاب تصفیه شده از طریق نهرهای فاضلاب تخلیه می‌شود. فاضلاب تولید شده در مناطقی که به سیستم‌های فاضلاب متمرکز دسترسی ندارند بر سیستم‌های فاضلاب در محل تکیه می‌کنند. این فاضلاب‌ها به‌طور معمول یک گندانبار، زه‌کشی تخلیهٔ فاضلاب و یک بخش اختیاری تصفیه در محل دارند.
 

 

 

فهرست مطالب
تعریف فاضلاب
انواع فاضلاب
پسآب
فاضلاب شهری
تعریف آلودگی آب 
مهمترین روشهای تصفیه برای آبهای معمولی عبارتنداز 
تقسیم بندی انواع فاضلاب
فاضلابهای صنعتی
انواع فاضلاب از نظر تخلیه به شبکه جمع آوری فاضلاب
تعریف شبکه  جمع آوری فاضلاب
اجزاء شبکه جمع آوری فاضلاب
انواع شبکه های جمع آوری فاضلاب
انتخاب نوع شبکه مناسب
مراحل مختلف مدیریت پروژه فاضلاب
فاز مقدماتی اجرای شبکه های فاضلاب
فاز اول اجرای شبکه های فاضلاب 
فاز دوم یا فاز طراحی
فاز سوم یا فاز اجرا و ساخت
فاز چهارم یا فاز بهره برداری و نگهداری
دوره طرح
پارامترهای موثر بر دوره طرح
دوره طرح شبکه جمع آوری نسبت به تصفیه خانه
مطالبی در زمینه دوره طرح
دوره طرح پیشنهادی در سیستم های جمع آوری و تصفیه فاضلاب
نقشه های مورد نیاز در طراحی شبکه های جمع آوری فاضلاب
فصل دوم : مطالعات جمعیتی
فصل سوم : تولید فاضلاب
فصل چهارم : مبانی فنی طراحی
فصل پنجم : طراحی هیدرولیکی فاضلابروها


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیش بینی "راهبردهای فراشناختی و شناختی" خواندن و درک مطلب دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی

نقش فعالیت های خواندن در خانه در پیش بینی راهبردهای فراشناختی و شناختی خواندن و درک مطلب دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی
دسته بندی عمومی
فرمت فایل docx
حجم فایل 331 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 124
نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیش بینی

فروشنده فایل

کد کاربری 3

چکیده:

مهارت خواندن پایه یادگیری همه موضوعات درسی و غیردرسی است؛ راهبردهای شناختی و فراشناختی از مهمترین راهبردهای یادگیری است، فرد در حین خواندن و درک مطلب آن را به کار می گیرد. از دیگر سو، عوامل بسیاری بر توسعه مهارت های خواندن و درک مطلب دانش اموزان تاثیرگذار است. خواندن در خانه، خواندن با والدین، ارزش گذاری والدین برای سواد، کیفیت محیط خانه و حمایت کننده بودن محیط خانه رابطه مثبتی با ظهور توانایی سواد کودکان دارد.از این رو مطالعه حاضر با هدف تبیین نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیشبینی راهبردهای فرا شناختی و شناختی خواندن دانش اموزان مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد انجام گرفت.

روش تحقیق از نظر ماهیت، مقطعی-کاربردی و از نظر اجرا نیز پیمایش بود. دانش آموزان دختر مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد جامعه آماری ما را تشکیل دادند، که تعداد 100 دانش آموز به عنوان حجم نمونه با شیوه نمونه گیری خوشه ای مورد آزمون قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه بود، شامل: مقیاس زمینه یابی یادگیری خواندن (پرلز،2006)،راهبردهاییادگیری (شناختیوفراشناختی) و درک مطلب کرمی(1380). داده­های به دست آمده با استفاده از نرم افزار آماری spssورژن 20مورد پردازش و تحلیل قرار گرفت.

یافته ها نشان داد که: میزان راهبردهای شناختی دانش آموزان بیش از راهبردهای فراشناختی است(05/0>p)؛ و همچنین، فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی کننده مثبت تغییرات راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن دانش اموزان می باشد(001/0>p)، و بر آن تاثیرگذار بوده است.8/39 درصد از واریانس متغیر راهبردهای شناختی خواندن و 2/45 درصد از واریانس متغیر راهبردهای فراشناختی خواندن توسط فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی می شود. همچنین، 1/49 درصد از واریانس متغیر درک مطلب نیزتوسط فعالیت­های خواندن درخانه پیش­بینی می­شود.بنابراین، فعالیت­های خواندن در خانه، صرف وقت برای خواندن، ارزش گذاری برای مطالعه و درگیری والدین و نظارت بر رفتارهای خواندن فرزندان می تواند منجر به تقویت راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن و ادراک مطلب دانش آموزان گردد.